جشن آتش بازی تایلند
جشن آتش بازی تایلند

جشن آتش بازی تایلند

Naga fireballs

سالانه فستیوال ها و جشن های تایلند در ماه های مختلف برگزار میشود. تایلندی ها شیفته ی برگزاری جشن و مراسم های مختلف و به دنبال بهانه ای برای شاد بودن هستند. در تایلند اکثر روزها به مناسبت اعیاد فرخنده، تعطیل رسمی می باشد. اواخر فصل بارانی در تقویم ، به عنوان آغاز فصل گردشگری علامت گذاری شده است که بر اساسآداب ورسوم مردم تایلند مراسم وجشن های حیرت انگیزی در این فصل برگزار می شود. اگر در فصل پاییز قصد مسافرت به تایلند را دارید، باید بدانید چندین جشن حیرت انگیز و دیدنی ، انتظار شما را می کشد.در تور تایلند ما شرکت کنید و جشن آتش بازی تایلند را از دست ندهید.
thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

fireball-clipart-flame-clip-art-royalty-free-flame-clipart-illustration-104210-qprدر اواخر ماه روزه ی بودایی یعنی در یازدهمین ماه قمری و فصل سرما ،طی یک مراسم ویژه ، یک مار بزرگ از دهانش حلقه های بزرگ بیرون می فرستد. نمایش این مار بزرگ که ناگا نامیده می شود، در شهر نانگ های برگزار می شود، و هزاران نفر از سراسر دنیا برای تماشا در کنار رودخانه جمع می شوند.

thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

fireball-clipart-flame-clip-art-royalty-free-flame-clipart-illustration-104210-qprبرخی اعتقاد دارند که این نمایش حقه ای بیش نیست و حدس می زنند که در قسمت پایانی رودخانه گاز متان آزاد می شود و شعله ی آتش از آب بیرون می زند و یا شاید ساکنین رودخانه ی لائوس از دور، آتش را به وسیله ی تانک هایی به هوا شلیک می کنند.ساکنین شهر نانگ های حلقه های آتش کمتری را می بینند.مسابقات قایق سواری ، کمک های مالی به نیازمندان، نمایش های فرهنگی  در نانگ های برگزار می شود.

thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی